Påsklovet är igång

Sötnosen var tvungen att natta Olivia i torsdags, mina gullisar.
Godmorgon och Glad påsk! Har letat påskägg och ätit mig mätt på godis. Kände att de blivit lite mycket onyttigt senaste dagarna så tog en powerwlk imorse. Får ju inte glömma bort träningen nu bara för att vi är lediga och att rasmus är hemma. Igår vakande jag iallafall hos killen och åkte sen direkt till Anna där vi skulle ha ett elevkårsmöte. Hon bjöd på massa cupcakes och vi planerade massa roliga saker inför terminen och året. Påvägen hem åkte jag till kungenskurva där jag, Emil och Rasmus köpte godis och bara chilalde ute innan jag skulle hem. Var hemma hela kvällen men ikväll blir det filmkväll med några, mer om de senare för nu ska jag dra till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0