Käkar lite mellis

Skön fredag och skolan gick jätttesnabbt verkligen. Jag och Karin käkade lunch med Samme och John och sen åkte vi alla till stan där jag köpte ett par lösögonfransar. Sen drog jag och Karin till hornstull och solade, jag råkade få ett "lyx-solarium" som konstade mycket mer per minut men verkar ha tagit bättre än vanliga. Värsta touchplattan att knappa in inställningar för solningen och allt, haha. Bruna och svettiga så skilldes vi och jag åkte till gymmet, påbägen hem köpte jag marabou eftersom nu är de fredag. Resten av sista dagen som 16-åring ska jag städa, ha lite hemmaspa och plugga Samhälle. YES jag ska plugga på en fredag för har en känsla av att jag inte kommer vara i ett bra "mood" för det på Söndag, hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hjort

Lyxsolarium bästaaa! Grattis Gabbyyy :))

2013-03-16 @ 14:29:49
URL: http://sarajohannahjort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0