Gosis helg

Hellu på er! Robin vann precis melodifestivalen, satan va grymt. Han har ju absolut den bästa rösten och låten är fantastisk. Iallafall så var vi supertrötta igår när vi äntligen kom hem till Rasmus, somnade ganska tidigt efter att emil sällskapat oss en kortis. Imorse vaknade jag med en chock utav att Oliva, 4 år klättrat upp i sängen som sitter uppe i taket och sitter med ipaden och spelar. Väckte rasmus och sen försökte vi somna om medans Oliva pigg och glad spelade vidare på ipaden med högsta ljud. Känndes som vi blivit föräldrar eller något sånt, resten av förmiddagen var vi barnvakter och sedan knackade grannen på och vi blev även hundvakter. Jag låg trött på soffan medans mannen min meckade med cykeln eftersom han lämnar landet för träningsläger inatt. Åkte iväg och jobbade runt ett men sedan tillbaka till rasmus där alla cyklister samlat sig. Vi tog en promenad till Heron eftersom ingen av dem kommer fårn stockholm. Blev en rolig kväll med knasbollarna och nu ska jag snart sova för blev inte allt för mycket sömn inatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0