3 månader

Hejhopp! Ligger hemma framför datan och här stannar jag hela kvällen. Rasmus är på middag och jag kände för att bara vila ut ensam en kväll. Iallafall så blev våran planerade myskväl inställd för att emil skulle knasa till det men jag och rasmus hade en supermysig och rolig kväll hos honom istället. Imorse blev vi utvingade för korvgrillning och solning på altanen, snacka om att de var varmt idag i vårsolen. Rasmus körde ett litet intervallpass på cykeln också, haha #cykelnördeN. Runt fem-tiden åkte jag hem och har bara legat och latat mig men imorgonbitti blir det ut och springa. Påtal om ingenting så firar jag och Rasmus 3 månader idag, grattis till oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0