Akuten och pencillin

 
Man kan ju inte direkt påstå att de gått bra med mitt bloggande senaste dagarna. Bloggar ju dock mest för min egen skull men ändå. Det är ju alltid roligare när statestiken över och det händet endast när man uppdaterar. Kom iallafall hem i fredags men mer om veckan sen. Rasmus kom hem en snabbis igår så skulle sova där, vi var hos grannarna på grillfest och sen gick vi hem. Kännt mig  lite hängig några dagar och fick panik när öronen började smärta lite. vi försökte iallafall sova men hemkheten slutade med att mamma fick hämta mig mitt i natten. Åkte hem och grät hela natten tills trumhinnan sprack och nu imorse var jag helt slut i kroppen så svimmande nästan av imose och kunde inte resa mig alls. Mådde så illa och har förjävligt ont i hela nacken så kan inte vrida huvudet. Som tur var så klarade jag mig ner till bilen tillslut så vi kunde åka till akuten. Helt likblek var jag så hela vänterummet kollade som de sätt ett spöke. Nu lever jag på pencillin 6 tabletter om dagen men det som skrämmer mig är att det andra örat nu börjat spöka och jag orkar verkligen inte en till natt, tror aldrig jag mått så dåligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0