Så mysigt!

Gårdagen var helt perfekt! Slängde mig i armarna på honom när jag klev av bussen och tror vi stog där i säkert 3 minuter och bara kramades! Gick upp till huset och hälsade på alla brunisarna. Fick ett supergulligt armband av Rasmus som de var inristat Rasmus på och en ring med turkosa stenar. Sen fick jag även veta att hela familjen varit delaktiga i presentletandet, naaaw. Jag hade köpte armband med värst datum inristat på så måste väl säga att vi tänker ganska likadant. Iallafall gick vi till mig på eftermiddagen, åt jordgubbar och godis framför film tills de va dags att börja laga middag! Vi hjälptes åt och gjorde supergod kycklingfilé med råstektpotatis och Jensens favortisås. Sedan myste vi ute på balkongen resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0