Våren är här

HeLLu. Jag och mysan hade supertrevligt igår, vi köpte lite choklad och sen kollade vi film och snackade om allt och inget hela kvällen. Imorse fixade vi lite enkel frull och sen åkte jag till Skärholmen.Efter det tog jag bussen till gymmet och satan va trött jag blev men valde iallafall att ta en promenad hem. Efter någon timmes vilande åkte jag till Huddinge och mötte upp Karin, vi solade en kvart och sen dess har jag varit hemma och ätit middag. Blev hamburgare från Lugano, väldigt gott. Idag har det verkligen varit underbart väder här i Stockholm, massor av sol och våren är verkligen på gång. Ska nog vara hemma ikväll för känner att jag har lite plugg och grejer att ta tag i innan lovet tar slut. Imorgon fyller My år så ska förmodligen fira henne på kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0