Elevkåren testar på

Torsdagen leder mot sitt slut och helgen + lovet närmar sig med stora steg, så skönt. Debatten idag gick över förvätan villket känns jättebra. Imorgon ska jag och Karin redovisa vårat no-projekt och sen börjar lovet. När jag slutade idag mötte jag upp elevkåren och vi gick på möte angående läsplattorna de nya ettorna förmodligen kommer att få. Under ett par veckor ska vi testa typ sju olika plattor och se hur de fungerar att använda i våra linjer. Jag fick en Samsung Note, eftersom den hade photoshop touch inbyggt man kan även rita med penna på den så imorgon ska använda den under mattelektion.Tror de här kommer bli ett roligt projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0