Släktkalas och avskedskyssar

Jobba under midnattsloppet sa min chef förra helgen. Jadu, vi var personal från 5 resuranger inlånade till Hornsgatans McDonnalds för att klara av trycket igår. Kan varit det absolut jobbigaste och stressigaste jag gjort i hela mitt liv men överlevde och kan vara nöjd med det. Serverade alla barnen gratis happy meal och fick mig en ansiktsmålning av värdinnorna. Helt slut i kroppen och huvudet åkte jag hem, Rasmus kom förbi med naturgodis och vi myste ner oss i sängen, somnade hur snabbt som helst. Idag då, varit på släktkalas hemma hos Rasmus som i förtid firat sin födelsedag. Massa släktingar och massa fika. Hur trevligt som helst och min prins verkade älska sina presenter från mig. Köpte en Bondelid och en Emilio t-shirt samt ett  par sjukt snygga björn borg kallingar. Rasmus skjussade hem mig och vi sa hejdå eftersom han nu lämnat stockholm. Saknar honom redan och vet inte hur jag ska kunna sluta sakna honom tills vi ses igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0