Händelserikdag

Livet blir stressigare och bloggandet blir sämre. Igår åkte jag och Anna in till stan, solade en kortis och sen köpte vi lite gott och satte oss i kungsan. Provade Snapple och blev positivt överraskad, supergod! Vid tre drog jag på läkarbesök och direkt efter de mötte jag upp Samme och John som jag inte träffat på hela sommaren, vi snackade lite om allt som hunnit hända innan jag började åka hemåt. På vägen ringde Rasmus och fråga om jag skulle följa med på bio vilket jag gjorde. Vi såg Elysium med Emelie, Jacob och Erik. Den va kul och kvällen trevlig. Hann även med en sväng övningskörning (rasmus körde och jag var rädd). Sedan hoppade vi av hos mig och sov här inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0