Falun 19-21 April

 
Helgen spenderades ju då i Falun hos min gosis Rasmus. Vi har för det mesta mysit, lagat mat och latat oss framför film men vi har även hunnit med att kolla på Ludde och Anton som trixa lite i bmxhallen och sista kvällen så gymmade vi innan vi bakade en trippelkladdkaka till flera av cyklisterna som var hemma med oss och chillade.Under helgen fick jag även ett samtal och jag fick jobbet jag varit på två intervjuer för, weeeey så glad! Det absout bästa med ett distansförhållande är att varje gång vi äntligen träffas så blir allting så otoligt
mycket mysigare och bättre än om vi träffats exakt hela tiden.
Distance means so little when someone means so much.
 

Kommentarer
Postat av: cool

ni är jätte söta tsm <3

2013-04-22 @ 21:03:49
Postat av: lina

villket jobb är de du vart på intejuv som du fick jobbet på?

2013-04-23 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0