Bekännelser

★Jag älskar underkläder, har hur mycket som helst i alla färger.
★Jag är 154 cm lång och trivs ändå bra med den längden
★Jag lever för musik, kan ändra hela mitt humör genom att bara lyssna på en låt.
★Jag är riktigt svag för jordgubbar med smält Marabou
★Jag älskar att fota med min Nikon D3100 men lägger nästan aldrig ut bilderna jag tar.
★Mitt hår går nästan ända ner till rumpan och får ofta komplimanger för det.
★Jag förlorade min pappa den 6/7-2011 men kämpar på med sorgen innombords.
★Jag ska äntligen få med min bästa vän till gymmet imorrn så nu ska vi satsa inför beach 2013.
★Jag skulle väldigt gärna färga håret mörkblont (hos frisör) men är livrädd för att de blir fult.
★Jag älskar grillkrydda på knäckebröd 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0