Lyxlirare...

Hellu! Klev nyss ur duschen och har precis smörjt in mig i babyolja. Lyssnar på Summer Paradise, nya favoritlåten. Om exakt en vecka är det sommarlov, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kommer nog vara riktigt blandade känslor på avslutningen. Iallafall så solade jag i 20 min och fick lite mer färg, måste verkligen få upp färgen innan balen som är på tisdag. Imorgonkväll ska vi på kulturrådsmiddag, Ida och jag har taggat inför det sen i julas så lär väl äta upp oss 4 kilo inför sommaren. Gooodnatt.


Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är

Skolavslutningen är mer känslosam än man tror , ifall man haft en underbar lärare... Jag fick lite tårar på min skolavslutning :') (det kan ha varit jag som starta med tårarna ...)ps vi skaaa ses snart !

2012-06-07 @ 01:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0