10 dagar till SOMMARLOV

Har precis smörjt in min med babyolja, jobbigt kladdigt men man blir riktigt len så det är värt det. Denna kalla och regninga dag har jag bara varit inne förutom när jag satte på mig mjukisar och håret i en bulle, gav mig ut i regnet och ner till solariumet. Solade i 20 min och fick lite färg. Måste verkligen få upp färgen inför balen och vädret vill ju inte hjälpa till. Dags att avlsuta detta inlägg och krypa ner i soffan, ska kolla på vampire diaries och deppa över att vi inte har kanal 11. Vilket alltså betyder att jag missar bigbrother finalen. Buuuhuu aja hoppas iallafall Hanna J eller Amandus vinner det här nu!

Bild från Turkiet förra sommaren. Kan inte sluta längta till lovet.


Kommentarer
Postat av: Ida

ah men akfhsyutfuew vad söt man kan vara! <3

2012-06-04 @ 17:03:57
URL: http://idaulrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0