Let me hold you, one last time

Har ni någon gång kännt den där känslan av hopplöshet? Du har så mycket att berätta men den du vill berätta för vill inte höra. Allting känns helt hopplöst och allt man vill är att få skaka tag i personen och få den att lyssna. Men de går inte. Just den känslan är jag fylld av just nu. Någon som betyder så otroligt mycket håller jag på att förlora på grund av ett missförstånd. Det gör så sjukt ont. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte sova och mår bara dåligt i hela kroppen, jag gråter men är ändå arg. Allt jag vill är att få höra hans röst och hålla i honom. Bara trycka mig mot honom och känna att han finns där. Men det gör han inte och det får mig att bara vilja försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0