Navelpiercingen tillbaka på sin plats!

Hejhopp! Har haft lösenordsskyddat här på bloggennågra dagar nu och blir förmodligen några till. Imorgon börjar skolan, buhu. Idag hade jag alltså studiedag som spenderades med David och sedan åkte jag in till stan för att träffa mamma. Vi gick och tog om min navelpiercing, trots att det alltså var andra gången jag gjorde det så blev det lite knas. Hehe svimmade typ på tunnelbanan hem, men nu är den iallafall tillbaka på sin plats. Mamma tyckte såklart synd om mig, och bara för att hon är så gullig så åt vi donken-mat till middag. Loove it!  Igår kväll var jag med hagis, vi hade twilight- maraton hemma hos mig, hihi. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0