Modellfotografering och shopping

Godkväll lovers! Idag har jag tagit modellbilder! Blev skitnöjd med jättemånga så dom kommer ni såklart få se. Iallafall så åkte jag in till stan efter skolan och visade min piercing för piercaren sen åkte jag vidare för att shoppa lite. Rint fyra mötte jag upp mamma och vi gick till studion där jag skulle fotas, blev sminkad och dom fixade håret. Åh det blev galet snyggt! Hon var grym på att sota mina ögon. Det kom t.o.m fram en jättegullig typ 40-årig kvinna till mig och sa att jag var så himla snygg. Älskar sånt! Hade jättekul under plåtningen och efter det käkade jag och mammsen på taco bar. Men nu måste jag sova.

Silvrig transparant topp som är galet snygg med skinntightsen brevid. Tänk det med lite smycken så har vi ju en grym festoutfit.

Lite underkläder från Hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0