NYÅRSAFTON!!!!!!!!!

Oherrgud... det var galet. Idag har jag serriöst bara legat i soffan och sängen, dock gick jag ner till centrum för att hyra film i regnet. Valentines Day och I love you, man. Nyårsafton var iallafall rörigt men nice! Jag käkade hemma, Hummer till förrätt och Oxfile till huvudrätt. Skulle sen vara med några från fruängen hos en kille i närheten men sen fick inte tjejerna gå ut så jag blev fett deppig.Daniel tjatade om att jag skulle med till nån fest i huddinge så istället så åkte jag hem till Daniel med Viktor och Joel. Vi smällde raketer med Daniels småsyskon och efter det kom Jannica. Senare åkte vi på fest i Visättra hos Sam, jag mötte upp Ella som också följde med oss. Det var massa folk där och musiken var på högsta volym. Vi kom dit redan runt halv tio så vid tolvslaget fanns det nog inte en ända nykter där. Haha vi drog nerpå en parkering utanför och smällde massor av raketer och det blev en grym start på nya året.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0