Laserdome!

Idag var man uppe med tuppen, haha men det är endast för att jag ska åka iväg med några kompisar på en sak. Men mer om det senare. Igår kväll var jag iallafall istan och spelade laserdome. Blev lite knas med mina kompisar eftersom dom var utspridda överallt. En i värmland, en i Darlana, en på familjemiddag och flera upptagana. Så det slutade med att jag åkte in med alla killarna haha, men sen så kom Felicia och mötte upp oss i stan så det var nice. Vi hade iallafall skitkul och jag kom 9 av 20 i andra spelet. Stolt tjej asså!

Haha ute på lite paus mellan spelen.

HAHAHA Daniel, jag och Rappe. Bästa laget asså, förutom att jag ser ut som en p12:a

Daniel & Rappe

Yeeah buddy. Jag och Rappe, fett balla.

Samuel haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0