Fredagkväll

Hej på er. Igår var jag med Daniel, Jerry och Anna hemma hos mig och kollade på skräckfilm. Eller det läskigaste jag hade var scary movie, hehe så ja de var inte så himla läskigt men iallafalll mysigt! Runt tolv gick vi ner till bussen och jag och Daniel åkte hem till honom och sov där. Hans familj sov redan så vi smög runt i huset, hihi. Imorse gick vi inte upp förens vid typ ett, dock vaknade vi ett antal gånger innan, bland annat av hans 5-åriga lillebror som stormade in i rummet och började skrika på oss att vi skulle vakna, gulle! Ska sätta på en film nu och bara ligga och slappa.

Kattigt som fan!

Anna och Jerry, asså haha snyggingar!

Nyvaken tjej imorse med daniels mysiga kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0