Sommarmånaderna

Fortsättning Juni:
 
Kom in på mitt förstahandsval av gymnasium och sedan tvingades man ut till landet för att fira midsommar.
Juli:
Blev massor av grillkvällar, Ida och jag drog på krysssning och någon dag senare på fest hos Rappe som spårade ur totalt för oss, blev bråk och fick kontakt med ett gamalt haff. Började umgås en del med honom och senare drog vi till Rappes land vilket var rätt spårat också. Galen månad men satan va kul vi hade.
Augusti:
Åkte till Mallorca och lärde känna Erik och Beatrice. Ida kom hem igen och vi åkte till Gålö och myste galet på campingen. Umgicks med Emil och Rasmus dagarna innan jag började i Nacka gymnasium. Vendela och jag började umgås och vi var på Norlie&KKV konsert sen var vi på fest i gropen med Emil och Rasmus dagen innan Rasmus flyttade. I slutet av Asugusti började vi även vara med Anastasia och Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0