2012

Det är exakt 5 dagar kvar på detta år. Sen har vi klarat oss igenom 365 dagar till i livet. Ska jag vara helt ärlig så måste jag nog säga att det varit det bästa året i mitt liv hitils trots många dippar neråt. Jag har på något sätt försökt att leva för varenda minut, att se det bra i det dåliga och att bara fortsätta kämpa när allting kännts svart. I somras gick vi all in och bara slutade tänka, jag och min bästa vän, hon som jag delar exakt allting med, hon som jag började umgås med i Februari 2012. Det här året har sammafört mig med så otroligt mycket människor. Både Ida och Emil blev  några utav mina närmaste vänner, mina boråsare som jag träffade på Mallorca och sist men inte minst Vendela, Anastasia och Karin. Jag var beredd på att träffa nya människor men att gymnasiet skulle samanföra mig med Vendela det hade jag nog aldrig trott. Vi hade redan en uppfattning om varandra som tillslut visade sig vara helt fel. Att balen och skolavslutningen skulle bli två dagar/kvällar som jag kommer bära med mig som glädje resten av livet var inte heller någonting jag väntat mig. Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle  kära ner mig i en kille som bor 25 mil ifrån mig, i en annan stad. Inte heller att jag skulle komma in på mitt första hansval på gymnasiet och trivas som handen i handsken. De här fem sista dagarna ska bli bra dagar och nyårsafton likaså. Sen börjar vi om med ett nytt år och nya upptäckter. 2013 Here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0