Svarar på allt ni undrar

Vem haffar du just nu?
Svar: Jadu, haffar faktiskt ingen för tillfället ;)
 
Hur har lovet varit?  Gillar du någon just nu? 
Svar: 1.Lovet har varit riktigt bra trots det dåliga vädret.
         2. Nej, skulle frågan kommit upp för en vecka sen så ja men nu är svaret nej.
 
Hur många gånger har du varit kär?  När var du kär senast? Vilken är din favorit affär?
Svar: 3 gånger har jag varit kär.
         Senaste var i somras
          Favoritaffären är nog Vero Moda eller Zara.
 
vad tycker du om vår klass??
Svar: Gissar att vi pratar om SM1 ROCKAR f1. Kan ju inget annat än säga att den e grym. Kommer bli roliga år.
 
Finns det någon du verkligen hatar? Du verkar alltid så snäll och glad
Svar: Jadu det finns två personer som jag hatar så sjukt mycket att jag skulle kunna... ska inte säga vad men fyfan vad jag hatar dom.
 
Vem är det du saknar?
Svar: Saknade* en idiot
 
Vad har hänt med dig och Ida man hör inget om att ni umgås längre!?
Svar: Ingenting har hänt. Vi är samma gamla vi fortfarande, har bara haft mycket i skolan båda två och Ida blev förskyld i helgen.
 
Hej baby! 1. Ditt favorit minne från i Sommras 2. Vill du kanske ses på söndag? 3. tre favorit minnen med mig I love you!
Svar: 1. Hej IDA!!!! Rappes land var väl ett minne haha men annars Mallorca-resan.
          2. Vi ses tidigare än så
          3. Svårt att välja tre "bästa" men här är tre roliga:
 
Första gången vi gjorde något utanför skolan, vi var lite smånervösa och visste inte riktigt vart vi hade varandra och så skulle du beställa biljetter till Shobre. Men ditt uttal blev jättekonstigt så vi började avgarva. 
 
På Sams fest när vi gick in på toan ca 40 gånger och tillslut frågar den snygga dörrvakten vad vi gör på toan hela tiden. Haha sjukt pinsamt ju.
 
Glömmer heller aldrig när jag tappade min navelpiercing och vi kröp runt på golvet och fråga massa randoms På festen ifall dom sett en liten kula 
 
Vad hände med alla dina vänner?
Svar: Haha what? Jag förstår faktiskt inte frågan men får väl säga att man glider ifrån folk när man börjar gymnasiet och inser mer vilka som är ens äkta vänner och vilka som man inte saknar alls längre.
 
hej gabbi,vilket gymnasium valde du och varför?
Svar: Hej, jag valde Nacka gymnasium därför det gav ett riktigt bra första intryck och jag ville gärna ha en nystart med nya människor och ny miljö.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg bild gabby

2012-08-28 @ 07:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0