Första dagen på gymnasiet-Check

Vart börjar man? Jag är så nöjd med mitt val av gymnasium. Tror dessa tre år kommer bli grymma. Jag åkte som sagt dit med Jerry imorse som hade upprop en stund innan mig. På skolgården mötte jag upp Vendela och vi kikade runt lite överallt. Vid halv elva träffade vi våran klass och sedan har vi lekt namnlekar och kört speed-dating. Hann även med fotograftering där vi tog våran individuella foton och fick varsitt busskort. Efter skolan åkte jag och Vendi till Forum och tog en fika där mötte vi även upp några av hennes polare.

Kommentarer
Postat av: vendela

haha ååååh vacker bild..!

2012-08-17 @ 16:46:09
URL: http://vendelac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0