Vart jag än i världen vänder, står jag där med tomma händer.

Igår va det kanelbulledagen och jag käkade så mycket kanelbullar att jag inte hann blogga. HAHA JAG SKOJADE! Var i skolan hela dagen, slutade runt halv 5 och sen åkte jag hem. Väl hemma var det dags att plugga engelska så gjorde det hela kvällen. Kunde väl dock ha uppdaterat någon gång men hade ingen ork. Igår på lunchen i matkön kom det fram en liten tjej till mig (ca 11-12 år) och frågade om jag varit med i julia tidningen? Jag bah: aa fast det var typ flera år sedan. Men hon hade ändå kännt igen mig ifrån det. Gulligt! Kommer ihåg att jag skulle vara Miley cyrus  HAHA. Vill ni se bilderna så får ni säga till.


Kommentarer
Postat av: eliN

Vi vill se bild

2011-10-06 @ 06:48:51
Postat av: Anonym

ja!

2011-10-06 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0