Just the way you are.

Hola amigos! Fuck tisdagar, har en hemsk och lång dag i skolan. Långa lektioner i massor av ämnen, segt! Skulle gymmat efter men åkte hem. Ont i huvudet idag igen, vet inte varför jag har det så ofta, blä! Idag fick vi veta at vi inte har några lektioner på torsdag och fredag, dock slutar vi ca 16.30 båda dagarna. Men hoppas att vårat filmprojekt blir kul så att tiden flyger iväg. Morgondagen ser iallafall ljus ut. Kan antingen gå på våra fyra lektioner eller så kollar jag på auditions inför julstrul eftersom jag är med i ett råd i skolan. Efter det blir det läkarbesök, sånglektion och gym. Chill ju! Nu ska jag och mamma käka middag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0