Svar del3


vem förlora du din oskuld till? Svar: David

Vart kommer du ifrån?
Svar: Halft latino och halft svenskt.

Hur trivs du med ditt liv ?
Svar:
Mitt liv är som en riktig jävla bergochdalbana. Ibland älskar jag det men under senaste året har det tyvärr stupat rätt ner ett par gånger. Men jag trivs bra.

Vad är de bästa med det ? Svar: att jag är bäst :D

Varför tog det slut mellan dig och david? :/ <3
Svar:
Jadu Emma, jag har inget dirket svar på det. Blev massa bråk. men vi är bra kompisar nu.

Har du rökt? Svar: Ja
Har du druckit? Svar: Ja

vad hände mellan dig och eira ?
Svar:
Finns ingen anledning att ta upp det i bloggen, sry.

Säg namnen på dom du har strulat med, haft sex och vart tillsammans med.
Svar:
HAHAHA nej tyvärr.

 Vilken är din favoritlåt just nu?
Svar:
Hmm Bruno Mars- It will rain

Skulle du ligga med någon ful om han har mycket pengar? För om du säger ja så är de inte mig du letar efter. Jag är ful och fatting FF
Svar:
WTF? Haha okej, om killen är ful men har mkt pengar så beror det väl på vad jag för känner för honom. Man kan ju få känslor för en ful kille också men de e klart att det hade varit större chans ifall jag var attraherad av honom.

Vilka har du haft sex med? Svar: David och några andra ;)

Favorit blogg? Svar: www.gaabbyys.blogg.se den e riktigt jävla nice!

Hur många unika besökare har du? Svar: Hihi ca 100 men vill gärna ha flera.

 Kan du länka mig?
Svar:
Visst kan vi göra ett länkbyte. Det är bara säga till, maila [email protected]


Skulle du kunna tänka dig att träffa mig? Och isåfall skulle du kunna vara intresserad?
(Du vet vem jag är om du tänker till lite.)
Svar:
Visst kanske vi kan träffas någon gång. Klart jag vet vem du är N ;)

Tjenis, emm hur mkt tid lägger du ner på bloggande och sminkade varje dag?
Svar:
OJ det är väldigt olika men bloggen kanske 1 timme men några minuter hit och dit. Sminkar mig på ca 5 min varje morgon.

Hur dog din pappa och hur gammal var han? R.I.P
Svar:
Vill inte ta upp det i bloggen. 42 år

har du någon gång skickat skickat ´´naken´´ bilder på dig själv till någon ? och i så fall vem ?
Svar:
Tss... varför skulle jag berätta det här... för privat fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0