be careful with what you say, a girl remembers everything.


Chacha! Kom hem alldeles nyss och chattar nu med daniel som typ försöker laga mat... haha verkar inte gå så jättebra. Iallafall så gick skoldagen bra, trots att vi börjar åtta och slutar 16.25. Min och millans auditon gick toppen, hoppas att vi kommer med. På tekniken körde jag och Ellet på riktigt bra, vi bygger fett balla kulbanor som ska innehålla massa saker bland annat en el-driven hiss vilket inte har varit så enkelt men vafan det går bra nu. I brevlådan låg nya solo idag när jag kom hem. LYCKA! Fuck bara att jag verkligen behöver plugga. 5 prov under de tre kommande veckorna. Love life. :) :love: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0