Svar del 1

Är du "på gång" just nu med någon eller är du "intresserad" av någon just nu? :)
Svar:
Kanske, kanske inte, men det finns någon jag gillar ganska mkt men de e komplicerat.

Vad använder du för smink?
Svar:
Till vardags försöker jag använda så lite smink som möjligt, så det blir oftast mascara, lite eyeliner och rouge. Men på helger och fest så lägger jag gärna till nån ögonskugga, puder och solpuder.

Gillar du någon just nu?
Svar:
Ja! :blush:

Favorit outfit?
Svar:
Oj jag vet inte riktigt men tights eller tighta jeans, någon topp, skinnjacka + kilklackar är enkelt men snyggt.

När var du kåt senast?
Svar:
Haha vafan är det här för fråga :P

Är du oskuld?
Svar:
Nej! :)

Hur mycke pengar får du på en månad?
Svar: Ska precis börja få barnbidraget. Annars har jag fått pengar när jag behövt, hehe ;)

Vilka är dina närmaste vänner?
Svar: Millan, Bianca och David. Dom är de som känner mig bäst.

Vem var din första riktiga kärlek?
Svar:
Jag har nog olika svar på den här frågan. Kasper var nog den första men om men ska mena lite serriösare så måste jag nog säga David.

Favorit affärer?
Svar:
Gina tricot, h&m och Bikbok

Är du oskuld????
Svar:
Haha, David din tönt, jag är ganska säker på att du kan svara på den frågan själv. Hehe!

Varför ser du så porrig ut på din header?
Man vill ju vara dendär jordgubben...
Svar: hahah tar det som en komplimang, så tack!

Hur sminkar du dig?
Svar:
Kolla högre upp, redan svarat på det

Snyggaste kändisen?
Svar:
Ed westwick, Chance Crawford, Zac Efron eller Ian Somerhalder

Frågestunden är inte avslutad, så fortsätt skriv! Men jag tänkte iallfall börja svara på några frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0