Svar del 2

Vad är din bh storlek ?
Svar:
70/75 C/D

Är du oskuld ?
Svar:
Nej

Har du gjort ett blow job någon gång ?
Svar:
Ja

Ville du ha en större roll i 15 filmerna ?
Svar:
Ja, det hade ju såklart varit jätteroligt, dock var det intressant att vara statist också.

Sötast killen i Källbrink enligt dig
Svar:
Ingen aning

Snyggaste killen i Källbrink enligt dig
Svar:
Ingen aning

Har du och Joar varit på g? Har ni haft sex?
Svar:
Varit på g... nej det skulle jag nog inte säga men vad vi gjorde stannar mellan oss och våra närmsta vänner. Tycker inte att andra har med det att göra.

gillar du din nya klass?
Svar:
Oh yes det gör jag gummsi!

snyggaste kändisen?
Svar
: Fortfarande Chace Crawford, Ed westwick, Zac Efron och Ian Sumerhalder.

gillaru nån speciel kille i så fal vem <3 ?
Svar: jag vet faktiskt inte just nu. det finns en men som ja sagt tidigare så är det för komplicerat så jag vet inte.

Hej ! Kan inte du göra videoblogg någon gång ? Skitfin blogg
Svar:
Hej, jo visst det kan jag väl kanske göra. Tack

vilken är din bästavän?
Svar:
Millan och Bianca

varför bytte du klass?
Svar:
Trivdes inte i min andra klass.

träffar du nån kille just nu?
Svar:
Hemligt! ;)

Vem är snyggast i 9an ?
Svar:
Jag! Hahah nej men menar du tjej eller kille?

Tycker du att du själv är kort?
Svar:
Asså Isac... ja men de e klart jag tycker men jag gillar faktiskt min längd riktigt mkt.

vad tycker du om mig ?
Svar:
Jag tycker du verkar schysst och rolig.

Hur många killar har du haft ?
Svar:
Förhållande? Halvserriösa: 3, Serriösa: 1

har du haft sex ja eller nej ?
Svar:
jaa!

är du kär i någon just nu ?
Svar:
Nej, kär är jag inte.

vem förlora du din oskuld till ?
Svar:
david.

Trivs du i källbrink?
Svar:
Tycker det är en tråkig skola men det är bara mindre än ett år kvar.

Din bästavän?
Svar:
Millan


vad använder du för smink?
Svar:
Har redan svarat det.

e du oskuld?
Svar:
Nej!

Dina favorit kläder?
Svar
: Oj jag vet inte, men jag gillar oftast svarta eller vita toppar.

Favorit färg?
Svar:
Svart, Rosa och Blå


Kommentarer
Postat av: Martin Kramar

Vart ställer man frågorna? :)

2011-11-07 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0