Röker du? För baby du är smoking.

Hej på er! Vanlig skoladag förutom att jag gick och kollade när killarna i klassen hade audition för att komma med på julsturl. Var faktiskt riktigt kul! HAHA slängde av sig tröjorna och dansade runt. Hoppas att dom kommer med! Efter skolan gick jag hem till Millan, vi snackade om massa grejer och tränade inför vår egen audition som är imorgon. Åkte hem runt sex och sjyndade mig till gitarrlektionen. Men nu måste jag plugga. So prov på onsdag och spanska på fredag. FML.

 Älskar dig, hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas skyndade lilla gumman

2011-11-21 @ 22:27:00
Postat av: Millan

älskar dig hjärtat!

2011-11-23 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0