MVG i español.

Tja på er. Dagen va ok men damp på teknikhelvetet. Kulbanan e nice men hiss-cpet funkar inte så jag och Ellet dampar men aja. Slutade halv fem så orkade inte gymma idag... måste verkligen komma igång igen men nu måste jag iallafall plugga spanska. Prov på fredag igen. Fick tillbaka spanska provet jag gjorde i fredags och fick MVG på grammatiken och VG på uppsats, e jättenöjd så hoppas verkligen nästa också går lika bra! :) Idag kom de fyra huddinge gymnasierna ill vår skola och typ skröt om sig själva i två timmar. Haha fan va svårt det här med gymnasievalet är asså. Vad ska ni gå?

Haha jag och martin för några helger sen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilket gymnasium ska du gå eller vilka funderar du på? :)

Din blogg är grym <3

2011-11-29 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0