Slut på huset veckan!

Då var huset-veckan slut. Så tråkigt, vi har haft grymt roligt! Jag, Anna och Natte blev kompisar med några supergulliga killar i 4:an. Vi har varit med dom hela veckan och haft superkul! Så himmla gulliga :love:
Igår hade vi en föreställning och idag 3 stycken, allt flöt på galet bra och sketchen blev grym! Påväg hem fick jag ett löv format som ett hjärta som Erik hittade. Han tyckte jag skulle ha det och att sa vi fick verkligen inte glömma honom nu, bara för att det var skola igen. haha gulligt! Under kvällen har jag fixat nytt pass och straxt ska jag ta en dusch! Imrogon är det fredag,skööönt!
Haha supergullig bild på Albin, Erik och Natta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0