Sjukling hära!

Vaknade hemma hos David imorse, kände direkt att något inte var rätt, min hals bulltade av smärta. Har så himla ont i den. Fick skjuss hem av hans mamma medans han åkte till skolan och direkt hamnade jag framför datan. Det mysigaste med att vara sjuk är att bara ligga framför tv:n och lata sig, men ska försöka plugga lite sen. 

Igår kom nya frida tidningen, dom hade gjort ett test på olika brun utan sol krämer. Blev superglad att vinnaren var acos brun utan sol för det är faktiskt den som jag har hemma. Men vet inte riktigt om det är nån idé, en fejkbränna blir ju aldrig lika snygg som en äkta? Vad tycker ni? Det får nog faktiskt bli solen fär min del ändå, iallfall börjar jag så..


Kommentarer
Postat av: Bianca

2011-05-12 @ 22:25:59
Postat av: Bianca

Krya på dig vännen min!

Vi måste träffas snart, blev ju inte så mycket girl talk senast, puss! <3

2011-05-12 @ 22:27:16
URL: http://annaochbiancas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0