Scenbilder från fredagsshowen:

Hade ju dansuppvisning i fredags. Så åkte in till stan efter skolan. sen hade vi ett genrep occh då fick jag veta att jag skulle var med i ännu en dans, fick också ett erbjudande om att sjunga den låten med Emmy. Trots att jag inte sjungit den sen i julas gick det toppen. Jag fick också äran att öppna hela showen, vilket gick bra även fast jag var super nervös. Efter showen sov jag med pojkvänen och har fortfarande inte blivit av med honom. Hihi jag skojjade, men mysig som han är så stannade han nästa natt också och nu så sitter vi här och ska kolla lite saker på datan. Här kommer några bilder från i fredags, OBS vi får inte välja kläderna själva:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0