Do what you want to do

Somnar straxt känns det som, vet inte varför jag är så trött. Beror förmodligen på vädret. Extremt tråkigt. Igår sjöng jag i ett bibliotek. Det var en såkallad "Visafton" och det kom faktsikt en del dit och kollade. Jag blev kompad av två killar och dears lärare. Vi alla traskade ner från kulturskolan vid tjugo i  sex och fixade iordning, sen kom det folk. Plötsligt träffade jag på min gamla teaterlärare, vilket var kul.  Det gick jättebra,  glömde inget av texten eller något iallfall så ja, det gick bra.  Efter föreställningen sov min söta pojkvän hos mig. Vaknade alltså då imorse med honom och vi skyndade oss till våra skolor. Nu har jag kommit hem och ska straxt plugga lite so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0