Helgen!

Hej alla läsare! Sitter och kollar på Stockholm båstad. Hahha gillar fasen tv4s nya humorprogram. Helgen har varit awesome fast har inte hunnit blogga något, som ni förmodligen märkt.

I fredags var jag på bio med Eira, vi såg "Hur många lingon finns det i världen" och den var skitbra! HAHA. Efter filmen åkte jag till maestro och träffa Marco, Rasmus, David, Rappe och Tarkan. Var med dom hela kvällen och sen sov David hos mig. Myyyys! Vaknade alltså på lördagen med David. Sen hade jag dansträning. Åkte hem igen, fixade mig och sen träffade jag folket i centrum. Vi åkte till Tarkan och festa! Hahha nejmen kul hade vi! Vid nio-tiden bjöd David mig på bio. Gullunge! Vi kollade på "Min låsasfru" Den var riktigt bra. Efter filmen åkte vi hem och sov tillsammans. Idag har jag åter igen varit med David och sen har jag spelat tennis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0