Shopping med bästa Niklas!

Mår piss. Eller igentligen mår jag böttre nu än imorse. Har huvudvärk, mår illa och är varm som fan men har inge feber? Iallfall igår var jag med Niklas, tror inte jag har skrattat på mycket på länge. Vi åkte till Gamla stan och visade upp min piercing för piercaren. Han sa att den läker pefekt. Happyface! sen åkte niklas med mig och shoppade lite. Fick med mig: en foundation, en mascara och en magtröja. På tunnelbaneperongen skulle vi köpa en påse malteser, men den fastnade. Men plötsligt när jag klickade på nått så ramlade den ner plus en extra påse! HAHA snacka om att vi blev glad, vi typ garvade ihäj oss  åt det. Hihi
L´Oréal Paris Infallible Brush Foundation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0