because you are worth it

Idag har jag varit i skolan, vi slutade två timmar tidigare. skönt! Fick tillbaka matteprovet vi gjorde i måndags och äntligen fick jag mitt efterlängtade VG ( i matte liksom) Efter skolan fick jag vänta på bussen i 40 minuter. Var en riktig isbit när jag klev på, cp buss! Fryser faktiskt fortfarande, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu :/ men iallfall sen så åkte jag till Davids skola och där hjälpte Rappe mig att gå till expiditonen. Haha sen satt jag där och väntade på min älskling. Var med honom en stund och sen åkte ja hem och pluggade fysik.
Hahha slänger in en random bild från förrförra helgen på min söta pojkvän som hoppar studsmatta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0