15 år och byxmyndig!

Igår fyllde jag 15 år. Och dagen var toppen, speciellt morgonen. Vaknade nämnligen av att mamma och världens finaste pojkvän sjöng och kom in med en stor bricka med fika på. Sen öppnade jag det största paketet som var en data! Och så fick jag massa kläder. Men finast av alla presneter på hela dagen var Davids. Först hade han skrivit ett gulligt kort och så hade han köpt ett halsband med ett D på och ett par örhängen. Så himmla gulligt! Efter skolan åkte jag, Linn och Vilma till castello och tog en fika. Sen åkte jag hem och åt god middag + kollade på filmen "Pappa på burk" med mamma! Fick lite mer presenter på kvällen och födelsedagen blev grymt lyckad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0