You put your arm around me for the first time.

Har inte hunnit med bloggen! Förlåt, veckan har rullat på riktigt bra. I fredags (tre dagar sen) drog jag och julia tillsammans med alla gården-killarna till älvsjömässan och gick på Winter Games. Skitkul, hihihi. Sen på kvällen drog jag, Danne, Rasmus, Benne, Chribba, till gården. Blev lite knas men vi hade iallfall skitkul. Efter några timmar åkte vi till segeltorp och mötte upp Joel sen åkte vi till donken och där var det ännu mysigare.
 
I förrigår åkte jag med Danne och fixade en grej, sen på kvällen träffade vi Joel också. Vi typ chillade ;)

Igår
åkte jag runt och sökte prao men tillslut orkade jag inte gör det längre så jag åkte hem till Danne. Rappe var också där och efter en stund kom martin, trevligt värre asså!

Bjuder på två bilder från mässan, tagna av klimenko. Ph1: Danne med peruk + jag. Ph2: Jag och Julia kör karate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0