18 Januari

Första dagen i skolan idag, var ju flera veckor sen sisst. Hihi var tillochmed lite nervös imorse, för att gå till skolan liksom. Även fast det var länge sen så var inte en ända lektion kul. Började med engelska som jag höll på att somna av. bläää. Men det var überkul att träffa alla igen. Speciellt Eira, fasen vad kul vi hade idag, åt allting! Så fort någon eller vi själva öppnade munnen så ledde det till asgarv. Påvägen hem från skolan blev det lite snöbollskrig av den sissta snön som ligger kvar, sen gick jag hem till Millan. Supermysigt!!!! Ikväll ska jag plugga spanska och till middag blir det Taaaaacos. Mitt i veckan och allt... Mummmmms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0