När allt sviker.


Är hemma idag också. Samtidigt som jag förmoderligen har fått influensan och livet åkte bergochdalbana så krachade livet rakt ner. Fick veta ett par saker igår som knäckte mig totalt så orkade verkligen inte blogga. Jag trodde det kanske var jag som gjort något, men sen får man veta att en kompis jag litade på som gått bakom ryggen på en. Snacka om att jag blev sårad. Vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag förstår, sjukt lågt. Känner mig bara så lurad. Jag orkar fan inte mer nu.


Kommentarer
Postat av: B

Finns gumman <3

2011-01-12 @ 15:57:30
URL: http://biancasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaa hänt älskling, Du vet att ja alltid finns här okej? <3

2011-01-12 @ 19:58:11
Postat av: Gabby

Bianca gumman finns för dig me.

Och du den andra tack för dina ord men vem är du?

2011-01-12 @ 21:20:17
Postat av: molly

Finns här för dig om de är något <3

2011-01-24 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0