Hej pjäxor, hejdå klackar

Nu är jag hemma!
Lite småtrött men glad efter skidlektion nr 1. Oh ja ni läste rätt, jag har anmält mig till en kurs i skidor. Jag vet att eira blir riktigt glad när hon läser detta, det gick väl toppen idag så ser faktiskt fram mot nästa gång. Lärde känna några nya personer i gruppen, riktigt trevliga faktiskt och vi stöttade varandra även fast jag var lite sugen på att dra iväg och kolla på snowboardkillarna istället. Hehe, ikväll ska jag nog stanna hemma och plugga lite matte. Jag vet att det inte låter särskilt kul men jag var ute en stund igår kväll och det roade mig ingenting. Fast det berodde inte på sällskapet utan nog kanske mer på mitt humör som surnade under kvällen. När jag kom hem så var humöret på DÖDADÖDA-varningen. Men jag hade mina anledningar, det kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0