Första dagen på SVT

Jag har hittat mitt drömjobb! Det har varit helt underbart på svt idag, vilken miljö. Krockade i Marie Serneholt vid maten, ni vet Måns Zelmerlöfs tjej. Kom till svt imorse, en kille kom ner och hämtade mig eftersom vakterna inte släpper förbi annars. Vi gick upp till redaktionen och hade ett möte, planerade hur veckans program skulle bli. Pelle spelade in kvällens kortsändning och dem ville ha med mig i bakgrunden. Förutom att klippet sändes i tv så finns det nu också på webben, kändis asså! Efter lunchen gick jag på en rund tur med två av killarna, dem visade mig alla kulisser, kontrollrum och träffade på massvis med kändisar. Sen gick vi in där nyheterna spelas in och så började vi flumma och ta massa bilder. Efter att jag varit i varje rum på svt så fick jag skriva ett reportage som ska läggas upp på webben den här veckan. Åh jag har världens bästa prao ♥
Fyra bilder från där Lokala nyheterna och vädret spelas in!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad praoar du som? Eller asså vart praoar du? :)

2011-02-01 @ 12:57:54
Postat av: Anonym

Fyfan va gulliga bilder

2011-02-05 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0