Raaawr!!

Haha märkte att jag glömmt bort att blogga på ett tag. Förra helgen va grymm, spenderades med Julia, David, Daniel, Rasmus, Martin, Norbi, Jessica, Michelle, Benjamin.  Vi var hemma hos Rasmus, hihihi skitrolig kväll med chilisås,skräckfilm och snö i påsar.

I måndags var jag på middag med kulturrådet, vi åt på ett mongoliskt ställe på sveavägen. Tisdagen spenderades med Elin och Eira på flottsbro, efter det träffade jag david och sedan har jag varit med honom resten av veckan. Mysigt!







Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg gabby! :D grattis till förhållandet oxå! <3

2011-02-25 @ 20:40:56
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/
Postat av: Julia

Gabbi, snälla ta bort bilden!!!

älsarejj puss <333

2011-02-26 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0