Serena i gossip girl insperar mig när det gäller kläder, därför syns hon i min uppsats.

Jag känner mig så lättad. Inga mer läxor eller prover denna termin som stressar upp en. Det är första gången på länge jag bara kan lägga mig i soffan och kolla på tv och inte känna någon stress inför plugget. Gud så skönt. Och lov är det också snart. Ute är det minusgrader och det är endast 16 dagar svar till julafton. Ska sätta på gossip girl nu och njuta av denna läxfria-kväll. Dagen var därimot värre. Redovisade i matte, slöjd, biologi och lämnade in teknikuppsats. Skrev också spanska uppsatsen idag. Men nu jäklar är det över.

image descriptionimage description
Två sidor från min slöjduppsats. Uppgiften var att skriva om sin klädstil och sedan jämnföra den med hur ens mamma klädde sig som 15-årig. Vad tycker ni? Ser det bra du? redovisningen gick iallafall bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0