I love shopping!

Idag har jag haft en sån här fräscha-till-mig-inför-imorgon-dag. Började allt med att gymma, sen tog jag en promenad med mamma, passade även på att sola och sedan hämtade jag ett paket på kicks. Nu ikväll blir det endast att ta det lungt och kolla nån film. Imorgon är det ju nyårsafton och planerna ser ljusa ut. Ska käka hemma och sedan vara med två söta tjejer och vi ska på fest hos en kille i min gamla klass. Tror faktiskt det kommer bli riktigt trevligt. vad ska ni göra på nyår då?
 
I paketet från Kicks fanns två par lösögonfransar, två ansiktsmasker, Volume lashes mascara och massor av prover på krämer och parfymer. 

Så himla snygga underkläder, var bara tvungen att köpa dom.
 

Köpte det hära härom dagen. Svart innejacka, rosa trosor, tre magkorta festtoppar och ett par jeans (dock inte på rea)

Rött nagellack


Kommentarer
Postat av: millan

samma tjocktröja som jag har ;)

2011-12-30 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0