Mellandagsrea och "Zumba med Hector"

INLÄGGET SKULLE PP IGÅR KVÄLL.

Hej på er! Idag var jag i skärholmen och shoppade på mellandagsrean. Fick med mig tre toppar, en jacka, smycken, underkläder och ett par jeans, men såklart var inte jeansen på rea -.- Iallfall så får ni bilder på allt imorgon. Senare åkte jag till gymmet med millan. Vi hade bokat in oss på ett zumba-pass och helvete vad kul vi hade. "zumba med Hector" hahah vafan vi trodde inte direkt att ledaren skulle vara en kille. Det var iallafall riktigt jobbigt och vi blev grymt svettiga men det var ju liksom mening så de va nice. Jag skyndade mig hem och duschade efter. Mötte sen Anna och vi skulle till gården, det var kul att träffa henne men absolut inte en av det roligaste kvällarna på gården. Nu blir det C.S.I puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0