It's the most beautiful time of the year

Hej, kom precis hem. Blev en liten utgång med kompisar men behövde åka hem och sova nu. Eller ska chilla i soffan nån timme framför tv:n sen sova. Alla tre föreställningarna gick bra speciellt dom två sista. Fick varsin biobiljett av rektorn också! Kom hem vid tre och nu har jag jullov. Somnade i soffan men efter att ha smsat med Simon en stund så bestämmde vi att träffas. Åkte till torpet och träffade resten av folket. Dessutom snackade jag med en 94:a som gått i min skola. Han är grym på instrument och utan att jag var med på det så blev jag inbokad på en spelning på gården i januari. Hahha vafan, han hade hört mig igår och tyckte vi skulle köra. Och så plötsligen så var det inbokat. Asså shit :P

Förra vintern. Rasmus, Rappe och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0